مسئول روابط عمومی سازمان بسیج پیشنهاد داد

تغییر نام قرارگاه «شهید فهمیده» به قرارگاه «جماران»

اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید سردار فضلی از قرارگاه شهید فهمیده، پیشنهاد کرد نام این قرارگاه به «جماران» تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ - 02June 2016

تغییر نام قرارگاه «شهید فهمیده» به قرارگاه «جماران»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردارعلی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستعضعفین پیش از ظهر امروز با حضور در قرارگاه شهید فهمیده از کمیتههای مختلف این قرارگاه بازدید و از نزدیک فعالیتهای آنها را برای برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) رصد کرد.

سردار فضلی همچنین ضمن بازدید از کمیته روابط عمومی با نحوه  اطلاع رسانی اخبار مراسم ارتحال آشنا شد.

اسماعیل احمدی، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستعضعفین و مسئول کمیته روابط عمومی قرارگاه شهید فهمیده ضمن توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت این کمیته با محوریت خبرگزاری بسیج از یک هفته قبل از سالروز ارتحال حضرت امام گفت: بازخوانی اندیشه های امام با توجه به موضوعات روز، گفت و گو با چهره های مختلف مذهبی، سیاسی و دانشگاهی در تبیین اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین گفت و گو با مسئولین کمیته های مختلف ستاد ارتحال در رابطه با نحوه خدمت رسانی به زائرین از جمله فعالیت های رسانه ای توسط خبرگزاری بسیج بوده است.

احمدی ادامه داد: علاوه بر این، تبیین اندیشه های امام توسط چهره های مختلف استانی نیز در 32 دفتر استانی خبرگزاری بسیج صورت گرفته است.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج همچنین از پیشنهاد پیشین خود به سردار کاظمینی فرمانده قرارگاه شهید فهمیده درباره تغییر نام این قرارگاه خبر داد.

احمدی در توضیح این مطلب افزود: با توجه به اینکه عنوان شهید فهمیده در افکار عمومی بیشتر با فعالیت های دانش آموزی انس گرفته است لذا پیشنهاد دادیم تا در صورت موافقت و صلاحدید مسئولین مربوطه، نام این قرارگاه  به «جماران» تغییر یابد.

در ادامه حجت الاسلام گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ  نیز از این پیشنهاد استقبال و تصریح کرد: این مساله با سردار کاظمینی مطرح خواهد شد.

سردار سلیمانی دبیر قرارگاه شهید فهمیده نیز، پیشنهاد مسئول روابط عمومی سازمان بسیج را دقیق و با توجه به لزوم تطبیق عنوان و نوع فعالیت این قرارگاه، منطقی عنوان کرد.

منبع: بسیج

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار