پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، درگذشت آن دُر عالمتاب را به تمامی ملت عزیز ایران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و دوستداران و پیروان او در سراسر جهان تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ - 02June 2016

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:
بسمه تعالی

14 خردادماه ملت بزرگ ایران در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب به سوگ می نشیند. در چنین ایامی ملت شریف ایران، جهان مردی را از دست داد که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در سپهر علم و عرفان چنان درخشید که جهانی شیفته او شد. عارف فرزانه ای که خرد و کلان و پیر و جوان سر به فرمانش سپردند و جان بر سر پیمانش نهادند، و شهادت و از جان گذشتگی را گشوده بال پذیرفتند؛ چنان که هیمنه طاغوت در هم شکست، پایه های استبداد به لرزه درآمد  و اقتدار ملتی پس از قرن ها سکوت احیا شد.

امام خمینی(ره) تنها رهبری سیاسی نبود؛ بلکه مرجعی عالیقدر و مقتدایی فرزانه بود که از پس غبار زمان آینده را می دید و فریاد دادخواهی ستمدیدگان را می شنید و بی هیچ خواسته و ادعا برای احقاق حقوق مردم و مجد اسلام محمدی(ص) می کوشید و امروزه پیروی از او و زنده نگهداشتن راه و طریق او افتخاری بزرگ است و انقلاب او در سایه رهبری داهیانه جانشین شایسته اش همچنان در جهان درخشان و خیره کننده است.

اما گویی کاروان شهیدان عاشق چندان تاب دوری و فراق مقتدای خود را نداشت و سپه سالار عشق به کاروان عاشقان خود پیوست و راه و آرمانهای الهی این رهبر کبیر برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مقتدای عارفان و کاروانسالار شهیدان، درگذشت آن دُر عالمتاب را به تمامی ملت عزیز ایران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و دوستداران و پیروان او در سراسر جهان تسلیت گفته و از خیل عظیم مشتاقان امام امت دعوت می کنم با حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند.

سیدمحمدعلی شهیدی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار