سازمان بدر عراق:

امام خمینی (ره) حکومت عدل را به کوری چشم امپریالیسم تشکیل داد

رئیس فراکسیون سازمان بدر عراق در پارلمان این کشور، به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای جمهوری اسلامی ایران را پاکترین مردم سالاری دانست.
کد خبر: ۸۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ - 03June 2016

امام خمینی (ره) حکومت عدل را به کوری چشم امپریالیسم تشکیل داد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «قاسم الاعرجی» رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق، در بیانیهای به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ایشان را بنیانگذار حکومت عدل و اصلاح دانست.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، در این بیانیه آمده است: امام راحل کشوری قوی و متمدن را در شرایطی بسیار سخت تشکیل داد و به کوری چشم امپریالسم و اسرائیل، حکومت عدل و اصلاح را بنیان گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: این کشور اسلامی بر اساس پاکترین اصول دموکراسی و شفافیت ایجاد شده و به دور از تسلط و اراده سلطهگران است.

قاسم الاعرجی در این بیانیه آورده است: ایران همسایهای است که همچنان در خط امام راحل و در بهترین روابط با کشورهای جهان به سر میبرد و کشورهای همسایه هیچ تأثیر منفی بر سیاستهای متمدنانه این کشور ندارند.

این بیانیه تأکید میکند: مردم شریف عراق، هیچ زمانی نقش محوری جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از عراق را در مقابل تروریسم با نیروهای کارشناس و نظامی فراموش نمیکند و همچنان این حمایت ادامه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار