مقدم‌فر در آئین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در بوشهر:

عده‌ای می‌خواهند امام را غیرانقلابی به مردم معرفی کنند

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در مکتب امام(ره) هیچ‌گاه خطِ سازش با دشمن وجود نداشته است، تاکید کرد: عده‌ای امروز درصدد هستند تفسیرِ غیرانقلابی از امام (ره) نشان دهند تا خط سازش، توجیه‌پذیر شده و ارتباط با دشمن عادی شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ - 03June 2016

عده‌ای می‌خواهند امام را غیرانقلابی به مردم معرفی کنند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حمیدرضا مقدمفر در شب بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد توحید بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حق حیات بر گردن همه ملت ما دارند، اظهار داشت: بعد از معصومین (ع) انسانی به عظمت امام راحل وجود نداشته است و به قول برخی بزرگان ایشان تالی تلو معصومین (ع) بود.

مشاور رسانهای فرمانده کل سپاه با اشاره به عظمت و اقتدار امام راحل خاطرنشان کرد: دشمنان از نام امام راحل وحشت داشتند، شجاعت، صراحت بیان، ایمان به خدا، تقوا، اخلاص، دشمنشناسی، بصیرت، صدق و صفا از ویژگیهای امام راحل بهعنوان یک انقلابی مؤمن بود.

وی با بیان اینکه امام راحل شخصیتی بود که توانست امتی را به حرکت دربیاورد و دنیا را تکان دهد، تصریح کرد: امام راحل در کنار این ویژگیها دارای روحی لطیف، عاشقِ خدمت به مردم و مستضعفان، مربی نفوس و پدر امت بود.

مقدمفر با تاکید بر حفاظت و مراقبت از آرمانهای امام راحل ادامه داد: اکنون پس از 27 سال، جای این سئوال باقی است که آیا امت اسلامی از این ودیعه الهی و مکتب امام (ره) خوب امانتداری کرده است؟ اکنون رسالت ما نسبت به آرمانهای امام راحل چیست؟

وی با تاکید براینکه امروز توجیهگران درصدد تغییرِ سیرت امام راحل هستند، گفت: اکنون پس از 27 سال از ارتحال امام(ره)، توجیهگران خط سازش میخواهند گرد و غباری از تحریف را بر سیرت امام انقلابی بنشانند که باید آنها را بزداییم.

مسئول فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه امام راحل یکی مؤمن انقلابیِ به تمام معنا بود، تاکید کرد: دشمن سالها تلاش کرد در انواع جنگها، در دفاع مقدس، جنگ سخت و جنگ نرم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار فروپاشی کند، اما نتوانست.

وی با اشاره به استراتژی و راهبرد جدید دشمن برای تغییر سیرت و مکتب امام راحل اظهار داشت: اکنون دشمن سیرت انقلاب و درون انقلاب را هدف قرار داده و میخواهد انقلاب را از درون دچار سستی و فروپاشی کرده و مانند موریانه از داخل تهی کند، آنها میدانند که برای تحقق اهداف خود، ابتدا باید از مکتب امام خمینی(ره) عبور کنند.

مقدمفر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در زمینه تغییر و تحریف مکتب امام راحل هشدارهای لازم را ارائه کردند، افزود: اکنون دشمن برای تحقق اهداف خود در جنگ نرم، به شیوه خطرناکی روی آورده و میخواهد معارف و مکتب انقلاب را تغییر دهد تا انقلاب بدون هزینه دچار تغییر شود. جنگ نرم جدید از استراتژیهای دشمن است تا از این طریق انقلاب را از درون تهی کند که لازمه آن این است امام دیگری به جامعه ما معرفی کند.

مشاور رسانهای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توجیهپذیرتر شدن خطِ سازش و ارتباط عادی با دشمن، استراتژی جدید آنهاست، گفت: برای تحقق این اهداف دنبال این هستند که ضمن تغییر مکتب، امام دیگری معرفی شود و تفسیرِ غیرانقلابی از امام(ره) نشان دهند تا خطِ سازش، توجیهپذیر شده و ارتباط با دشمن عادی شود.

وی با بیان اینکه در مکتب امام(ره) هیچگاه خط سازش با دشمن وجود نداشته است، تاکید کرد: دشمن میداند تا زمانی که مکتب امام خمینی(ره) زنده است جایی برای حاکمیت خط سازش وجود ندارد.

مسئول فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی حذف ماهیت انقلابی امام(ره) و مباحکردن سازش با دشمن را از برنامههای مهم در خط فکری جنگ نرم جدید عنوان کرد و ادامه داد: برای مقابله با این استراتژی نیاز به "جهاد کبیر" است که این مهم به معنای عدم تبعیت از دشمن و استقلال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی با تاکید براینکه تمام دشمنیهای دشمن با ملت ایران بر سر این است که چرا ملت و مسئولان انقلابی ماندهاند و از آنان تبعیت نمیکنند، گفت: تمام مخالفتهای آمریکا با ما بر سر این است که ایران میخواهد "مستقل" باشد.

مقدمفر "جهاد کبیر" و "انقلابیگری" را در مقابله با اهداف دشمن ضروری دانست و با اشاره به ویژگیهای جهاد کبیر اظهار داشت: انقلابیبودن و انقلابیماندن، عدم تبعیت از دشمن در تمام عرصهها، تکیه بر عناصر اقتدار ملی و مراقبت از خطر نفوذ دشمن در مراکز مهم تصمیمگیری و تصمیمسازی، از جمله ویژگیهای جهاد کبیر است.

وی پاسداشت و پایبندی به اهداف و زنده نگهداشتن شعارهای انقلابی را از دیگر ویژگیهای جهاد کبیر عنوان کرد و افزود: نهادینهسازی سبک و فرهنگ زندگی مکتب اسلام، حضور جوانان مؤمن و انقلابی در عرصههای مختلف از جمله فعالیتهای خودجوش فرهنگی و "جهاد تبیین" از ویژگیهای مهم جهاد کبیر است.

مشاور رسانهای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقدمه جهاد فرهنگی، "جهاد تبیین" است، خاطرنشان کرد: در این زمینه بصیرتافزایی، روشنگری و آگاهسازی برای تحقق جهاد تبیین ضروری است.

مقدمفر با بیان اینکه دشمن میخواهد فکرها و مغزها را از کار بیندازد تا به اهداف خود دست پیدا کند، افزود: دشمن بهدنبال این است که ارادهها و عزمها دست او باشد و تنها جهاد تبیین است که میتواند برنامههای دشمن را برهم بزند.

وی با بیان اینکه دشمن میخواهد صفت انقلابی را از مردم و مسئولان بگیرد، تصریح کرد: انقلابیماندن در مسئولان و مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی از ضروریترین نیازهای کنونی کشور است. تا مسئولان عزم انقلابی نداشته نباشند اقتصاد مقاومتی محقق نمیشود؛ اقتصاد مقاومتی تنها زمانی محقق خواهد شد که عناصر انقلابی آن را بهدرستی باور کنند.

مسئول فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی در بخش پایانی سخنانش با بیان این مطلب که در دوران رهبری امام خامنهای با انواع ترفندها و جنگهای نرم و نیمهسخت مواجه بودهایم، گفت: رهبر معظم انقلاب بهعنوان جانشینِ شایسته امام راحل در تمام این سالها با وجود انواع فتنهها، توطئهها و انبوهی از دشمنیهای پیچیده از سوی نظام سلطه و ایادیشان در داخل کشور، توانستهاند پرچم انقلاب را برافراشته نگهداشته و با اقتدار و مدیریت بیبدیل و فوقالعاده، کشتی انقلاب را به ساحل امن و پیروزی برسانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار