با کشف بیش از یک تن مواد مخدر

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در ارتفاعات کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان رابر در استان کرمان ، از درگیری مسلحانه چند ساعته با سوداگران مرگ خبر داد و گفت : در این عملیات نزدیک به یک و نیم تن مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷ - 28December 2013

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در ارتفاعات کرمان

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، سرهنگ "علی نمازیان" فرمانده انتظامی شهرستان "رابر" با اشاره به این عملیات گفت: ماموران انتظامی رابر با اشرافیت اطلاعاتی خود در منطقه و تجسسهای فنی در محورهای مواصلاتی از انتقال یک محموله مواد افیونی از مسیر این شهرستان آگاهی یافتند.

وی با اشاره به گشت زنیهای شبانه روزی پلیس در مناطق صعب العبور و مسیرهای انحرافی، افزود: ماموران با اعزام چند اکیپ از نیروها و استقرار نامحسوس در مسیرهای احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

نمازیان تصریح کرد: در ساعات پایانی شب گذشته قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی وانت با عبور از در ارتفاعات اطراف شهرستان رابر، وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس، با تیراندازی سعی در فرار داشتند، اما ماموران با تیر اندازی متقابل، قاچاقچیان را زمینگیر کرده و در یک درگیری چند ساعته یک دستگاه خودروی متعلق به آنان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رابر خاطر نشان کرد: در این عملیات و بازرسی از وسیله نقلیه سوداگران مرگ، یک تن و ۳۸۶ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شد.

به گفته وی، این درگیری هیچ گونه تلفات انسانی در بر نداشته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: گشت زنیهای شبانه روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب العبور، در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار