دیدار مسئولان اردبیلی با خانواده شهید مدافع حرم

مسئولان عالی استان اردبیل با خانواده معظم شهید هاشم دهقانی نیا از شهدای مدافع حرم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ - 05June 2016

دیدار مسئولان اردبیلی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار به همراه فرماندار اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول امور ایثارگران، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل روز جمعه 14 خرداد 95 با حضور در منزل شهید والامقام هاشم دهقانی نیا حضور یافتند و از خانواده معظم این شهد مدافع حرم دلجویی کردند.

حاضران ضمن توصیف جایگاه شهدای مدافع حرم در جامعه آنان را شهیدان جهان اسلام معرفی کردند و گفتند: شهدای مدافع حرم در راه دفاع از اسلام و اهل بیت (ع) و دفاع و حمایت از کشورمان در خارج مرزها شهید می شوند و از جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی برخوردارند.

دیدار کنندگان صبر جمیل از درگاه خداوند متعال برای خانواده معظم شهید مسئلت نمودند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه شهید والامقام هاشم دهقانی نیا را گرامی داشتند.

همچنین با حضور مسئولان عالی استان و مدیرکل و کارکنان حفظ آثار استان اردبیل و اقشار مختلف مردم و اهالی روستا یادواره شهید گرانقدر هاشم دهقانی نیا در زادگاه خود روستای "شیخ احمد" برگزار و یاد و خاطره این شهید گرانقدر و تمامی شهیدان نظام مقدس اسلامی گرامی داشته شد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار