جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

همگان در اجرای قانون عفاف و حجاب مسئول هستند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: چندین ارگان و سازمان در بحث قانون عفاف و حجاب مسئول و همگان موظف به اجرای آن هستند.
کد خبر: ۸۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 05June 2016

همگان در اجرای قانون عفاف و حجاب مسئول هستند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین محمدهادی بهشتیپور در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان که در سالن بصیرت با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: چندین ارگان و سازمان در بحث قانون عفاف و حجاب مسئول و همگان موظف به اجرای آن هستند.

وی افزود: امام با ایمان به خدا و کمک مردم توانست به اهداف عالی برسد و انقلاب اسلامی را ایجاد و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، دولت اسلامی را بگستراند.

حجتالاسلام والمسلمین بهشتیپور با اشاره به اینکه منظور از دولت اسلامی صرفا قوه مجریه نیست بلکه همه مسئولان نظام هستند، افزود: پس از تحقق حکومت، جامعه و تمدن اسلامی میتوانیم ادعا کنیم اسلام ناب محمدی محقق شده است و منتظر ندای "یا اهل العالم ..." یگانه منجی عالم بشریت بود٬ ندایی که به گوش همه عالم خواهد رسید و همه منتظران واقعی در تمدن و جامعه اسلامی به آن لبیک خواهند گفت.

وی با اشاره به عملکرد عقیدتی سیاسی در ناجا خواستار کار فرهنگی بیشتر و تقویت بنیه دینی کارکنان و خانواده آنها شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه یادآور شد: ما باید به خود ببالیم زیرا که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان و مسئولان ناجا از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه تأمین امنیت انتخابات، مراسم یومالله 22 بهمن و خدماتدهی به مسافران نوروزی از مجموعه ناجا تشکر کردند.

در پایان این مراسم از خدمات شایسته حجتالاسلام والمسلمین اصغر دانشی، رئیس سابق عقیدتی سیاسی این فرماندهی که به درجه بازنشستگی نائل شد تقدیر و حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی بهعنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان منصوب شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار