سردار امان اللهی تاکید کرد:

کرمانشاه از امن ترین استان های کشور است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه کرمانشاه از امن ترین استان های کشور است، گفت: تمام تلاش پلیس حفظ این امنیت و آسودگی خاطر مردم است.
کد خبر: ۸۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ - 07June 2016

کرمانشاه از امن ترین استان های کشور است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع مبلغین اعزامی به مناطق مختلف استان کرمانشاه اظهار کرد: امنیت نقش مهمی در همه ابعاد زندگی انسان دارد که اگر از دست برود توسعه و رفاهی نیز نخواهد بود.

وی ادامه داد: امروز بدون شک یکی از عوامل توسعه و رشد کشور در زمینه های مختلف مرهون امنیتی است که توسط سبز قامتان نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی حاصل شده است.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: همکاران ما امروز در مناطق مختلف داخل و خارج از شهر، جاده ها و مرزها شبانه روز تلاش طاق فرسا و جهادگونه ای دارند تا امنیت هموطنان به مخاطره نیفتد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: البته باید این نکته را نیز مدنظر داشت که با وجود تمامی تلاش ها بازهم نواقصی وجود دارد که البته همیشه سعی شده تا این نواقص مرتفع و به حداقل خود برسد.

وی با بیان اینکه برای داشتن جامعه ای امن و دلخواه همه مردم باید با پلیس همکاری کنند، گفت: قانون پذیری و پرهیز از رفتارهای هنجارشکنانه نیز در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح امنیت بسیار موثر است.

سردار امان اللهی در پایان از روحانیون به عنوان افراد مورد اعتماد و وثوق جامعه یاد کرد و خطاب به آن ها گفت: سخن شما در مردم بسیار اثرگذار است و امیدوارم در سخنرانی هایی که برای مردم خواهید داشت آن ها را به رعایت بیشتر قانون و پرهیز از هرگونه هنجارشکنی دعوت کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار