مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

شهدای رمضان تاکستان مظلومانه به شهادت رسیدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: شهدای رمضان تاکستان مظلومانه به شهادت رسیدند و نامشان همچنان مظلوم است.
کد خبر: ۸۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ - 07June 2016

شهدای رمضان تاکستان مظلومانه به شهادت رسیدند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در خصوص شهدای رمضان تاکستان گفت: بنده ازجمله نفراتی بودم که در شب 27 ماه مبارک رمضان سال 64  در اولین لحظات بعد از شهادت شش بسیجی و پاسدار که در بسیج تاکستان به شهادت رسیدند، بر بالای پیکر آنان حاضر شدم. شهدایی که برای صرف سحری و انجام فرایض ماه مبارک رمضان بیدار شده بودند و در محل غذاخوری کوچک و قدیمی بسیج تاکستان مشغول صرف سحری بودند، توسط منافقین به شهادت رسیدند.

وی در ادامه افزود: هنگامی که ما بر بالای سر شهدا رسیدیم دعای سحر از رادیویی که آنجا بود پخش می شد و از ظاهر شهدا مشخص بود که ضارب به هر یک از این عزیزان بعد از شهادت تیر خلاص زده بود.

طاهرخانی تصریح کرد: پنج تن از این شهدا به نامهای موسوی، رحمانی، ایراندوست، جنگیر و حاجی زاده در سالن غذاخوری به شهادت رسیده بودند و شهید انصاری در محوطه بسیج به شهادت رسیده بود و روی زمین افتاده بود. واقعاً این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند و بعد از شهادت نیز نام و یادشان همچنان مظلوم است.

طاهرخانی در پایان گفت: فرد ضارب بعد از شناسایی و تعقیب در یکی از روستاهای آبگرم با سلاح خود را به هلاکت رساند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار