مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

شهید جوان الگوی بی‌بدیل فرهنگ ایثار و شجاعت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: شهادت مکتب سیر الی الله و شهید جوان الگوی بی بدیل فرهنگ ایثار و شجاعت است.
کد خبر: ۸۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ - 07June 2016

شهید جوان الگوی بی‌بدیل فرهنگ ایثار و شجاعت است

به گزارش دفاع پرس از ارومیه، سومین یادواره شهدای نخبه و جوان آذربایجان غربی به همت کانون شهدای محراب و فرهنگسرای محمد رسولالله(ص) و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت هفته جوان برگزار شد.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، سردار "سعید قربان نژاد" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این مراسم با تسلیت سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل و شهدای قیام خونین 15 خرداد و به خصوص شهدای جوان و نخبه گفت: شهادت مکتب سیر الی الله و شهید جوان الگوی بی بدیل فرهنگ ایثار و شجاعت است.

وی گفت: شهدای جوان چه در دوران دفاع مقدس به تأسی از ارزش های انقلاب اسلامی و چه در عصر امروز برای مقابله با تهدیدات دشمن در جبهه ها و سنگرهای مختلف با ایمان متعالی و عشق و ارادت خود به ائمه اطهار(ع) و نظام اسلامی خالق حماسه های بزرگ و بی بدیل در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شدند.

در این مراسم، «مهدی فعال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جوان، حرکت در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های اسلامی و کیان میهن اسلامی را تداوم راه روشن این جوانان ایثارگر و نخبه دانست، که با رشادت و عشق خود به ولایت و رهبری و ملت سرافراز و انقلابی شهد شیرین شهادت را نوشیدند تا ثمره آن حرکت عظیم، آسایش امروز ما باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار