کار خیر اهدای خون را در ماه رمضان فراموش نکنید

مدیر کل انتقال خون استان فارس با بیان اینکه هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با کاهش اهدای خون رو به رو هستیم، از مردم متدین این استان خواست در این ماه بیماران نیازمند به اهدای خون رافراموش نکنند.
کد خبر: ۸۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ - 07June 2016

کار خیر اهدای خون را در ماه رمضان فراموش نکنید

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدحسین کریمی، سه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به دلیل روزه بودن مردم، با کاهش شمار اهدا کنندگان خون در این استان مواجه هستیم و با توجه به این موضوع برای پاسخگویی به نیازمندان به این ماده حیاتی، نیاز به مشارکت و همیاری بیشتر مردم برای اهدای خون داریم .

وی با دعوت از عموم مردم برای اهدای خون در ماه رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان، اهدا کنندگان خون می توانند در ساعت های پس از افطار مبادرت به انجام این عمل انسان دوستانه کنند.

کریمی اظهارداشت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال، واحد انتقال خون شیراز در خیابان قصرالدشت همه روزه از ساعت هشت صبح تا 22:30 به صورت یکسره و ساختمان شماره دو انتقال خون واقع در میدان نمازی همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت تا 13 و 14 تا 20 از دواطلبان خونگیری می کند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم سیار انتقال خون شیراز واقع در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ورودی باب الرضا از ساعت 9 تا 14 هر روز آماده خونگیری از اهدا کنندگان خون است.

او ادامه داد: علاقه مندان به اهدای خون برای کاهش اتلاف وقت و تسریع در روند اهدای خون،می توانند با مراجعه به پایگاه www.fbto.ir به صورت اینترنتی برای اهدای خون ثبت نام و در زمان مناسب به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

کریمی بیان داشت: بسیاری از بیماران نیازمند به خون در بیمارستان ها چشم انتظاری یاری مردم فارس برای اهدای خون هستند و این درحالی است که فرآورده های خونی را نمی توان به مدت طولانی نگهداری کرد.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها