هشدار وزارت خارجه انگلیس درباره خطر حملات تروریستی در مسابقات یورو ۲۰۱۶

وزارت خارجه انگلیس درباره خطر حملات تروریستی در دوره برگزاری مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۶ که از جمعه در فرانسه آغاز می‌شود، هشدار داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ - 07June 2016

هشدار وزارت خارجه انگلیس درباره خطر حملات تروریستی در مسابقات یورو ۲۰۱۶

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع رسمی انگلیس سه شنبه اعلام کردند لندن درباره خطر حمله در دوره مسابقات فوتبال یورو 2016 هشدار داده است.

وزارت امورخارجه انگلیس سه شنبه درباره خطر « حملات تروریستی » در دوره برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2016 که از جمعه در فرانسه آغاز می شود هشدار داد.

این وزارتخانه در پایگاه اینترنتی خود نوشت:« طی مسابقات یورو 2016، استادیوم ها، مراکز تفریحی، مکان هایی که مسابقات در آنها پخش می شود و مراکز حمل ونقل عمومی از اهداف بالقوه حملات تروریستی هستند. «

این وزارتخانه از اتباع انگلیسی که به فرانسه می روند درخواست کرد « هوشیار باشند. »

این منبع به اینکه آیا اطلاعات دقیقی درباره برنامه حملات در اختیار دارد یا خیر اشاره ای نکرد.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت: « این هشدار در واکنش به تهدیدی خاص یا تهدیدی تازه یا دستگیری روز گذشته نیست. »

اشاره وی به خبری بود که دیروز درباره دستگیری یک تبعه فرانسه در 21 مه در اوکراین منتشر شد. بنابراعلام دستگاه های اطلاعاتی اوکراین، این فرانسوی مقدمات 15 حمله را قبل و در دوره برگزاری مسابقات یورو 2016 طراحی می کرد.

وزارت امور خارجه انگلیس در پایگاه اینترنتی خود نوشت « تهدید تروریستی جدی وجود دارد. با توجه به اینکه در حال حاضر فرانسه تحت فشار حملات گروه های تروریستی تندرو قرار گرفته است، مداخله ارتش فرانسه در مبارزه با گروه تکفیری صهیونیستی داعش و اینکه دولت فرانسه تدابیر امنیتی را تقویت کرده است همگی حاکی از آن هستند کسانی که برای دیدن این مسابقات به فرانسه می روند باید هوشیار باشند. »

این سخنگو گفت در دوره برگزاری مسابقات یورو 2016، نیروهای پلیس بیشتری در قطارهایی که از انگلیس به فرانسه می رود و در مرزهای انگلیس مستقر می شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار