مادر شهید زمانی‌نژاد در کنار فرزند شهیدش آرام گرفت

پیکر مرحومه حاجیه خانم رقیه حدادزاده مادر طلبه شهید "محمدحسن زمانی‌نژاد" با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای بهاباد آرام گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ - 08June 2016

مادر شهید زمانی‌نژاد در کنار فرزند شهیدش آرام گرفت

به گزارش دفاع پرس از یزد، مراسم تشییع جنازه مادر طلبه شهید محمدحسن زمانینژاد با حضور مسئولان استانی و شهرستان، خانوادههای معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد انقلاب بر روی دستان مردم شهید پرور بهاباد تا بهشت محمدی تشییع شد.

مادر شهید زمانی نژاد به علت کهولت سن و بیماری ریوی  در سن 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. وی در کنار فرزند شهیدش که در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی به شهادت رسیده بود، آرام گرفت.

طلبه شهید محمدحسن زمانینژاد  فرزند یک خانواده ساده بهابادی بود که برای دفاع از اسلام، در 19 سالگی عازم جبهههای نبرد حق علیه باطل شد و در تاریخ 28 اسفند 66 در عملیات کربلای 10، در منطقه کردستان  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پایان این مراسم که معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای اردکان بافق و بهاباد، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها حضور داشتند، پیام تسلیت سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد خطاب به خانواده شهید زمانینژاد قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار