بخش دوم رمان «جاده جنگ» منتشر می‌شود

بعد از اتمام نگارش رمان 10 جلدی «جاده جنگ»، اولین اثر از سری دوم این رمان با عنوان «گذرگاه» منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 08June 2016

بخش دوم رمان «جاده جنگ» منتشر می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، جلد اول رمان «گذرگاه» که در واقع ادامه اتفاقات مجموعه رمان «جاده جنگ» است، مراحل اولیه انتشار را سپری میکند.

منصور انوری مؤلف این اثر گفت: سری دوم با اتفاقات پیش از 15 خرداد 1342 و رحلت آیت الله بروجردی شروع میشود و به دنبال آن به مسائل پیروزی انقلاب، غائله گروهکها، دفاع مقدس، پایان جنگ تحمیلی و آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنهای پرداخته میشود.

وی در مورد استقبال از رمان «جاده جنگ» توضیح داد: با توجه به بررسیهای انجام شده در مورد محبوبیت این اثر، به این نتیجه رسیدم که بسیاری از افراد به خواندن ادامه این سری داستانی علاقهمند هستند و پیشبینیام این است که سری دوم نیز با استقبالی همچون سری اول مواجه شود.

انوری که در حال حاضر مشغول نگارش جلد دوم رمان «گذرگاه» است، همچنین اظهار داشت: با توجه به حجم مطالب و جذابیت جزئیات تاریخی، بخش دوم این اثر مشتمل بر 10 الی 12 جلد است.

منصور انوری که برگزیده جایزه ادبی جلالآلاحمد به خاطر مجموعه رمان «جاده جنگ» است، در پایان خاطرنشان کرد: فکر میکنم تا این قسمت از کتاب به خوبی توانستهام نظر مخاطبم را جلب کنم و امیدوارم بتوانم در آینده نیز رضایتمندی را در خوانندگان این اثر ببینم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها