رئیس پلیس‌راه مازندران:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری، در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ - 08June 2016

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ جعفر محمدنژاد رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران به صورت عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره اعمال محدودیتهای ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری به منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از ترافیک در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه مازندران، بیان کرد: تردد انواع تریلی در محور هراز و تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 19، پنجشنبه 20 و جمعه 21 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد ادامه داد: تردد انواع تریلی بهاستثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 19 و جمعه21 خرداد ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 21 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 22 خردادماه امسال از کرج به مرزنآباد ممنوع است، افزود: همچنین با اعلام مأموران پلیسراه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 روز جمعه 21 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 22 خردادماه از 15 کیلومتری مرزنآباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

رئیس پلیسراه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب  در رانندگی، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

این مسئول در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راههای مازندران با شمارههای 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راههای استان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار