نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه افتتاح شد

نمازخانه ستاد انتظامی شهرستان زیرکوه که با کمک خانواده معزز شهید محمد ملتانی با اعتباری بالغ بر 220 میلیون ریال احداث شده است، افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ - 08June 2016

نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه افتتاح شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان، فرماندهان و کارکنان انتظامی طرح گسترش ساختمان نمازخانه ستاد انتظامی شهرستان زیرکوه با زیربنای 88 متر واعتباری بالغ بر 220میلیون ریال افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا عرفانی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی در فضایی معنوی و در جمع کارکنان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رحمت و بندگی خدمت همکاران اظهار داشت: نماز در رأس همه امور قرار دارد و کارکنان ناجا باید نماز را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهند.

وی در ادامه افزود: بازسازی و زیباسازی نمازخانه ها در نیروی انتظامی باعث می شود که کارکنان با احساس آرامش و معنویت خاصی به انجام فرایض دینی بپردازند و در محیط کار و زندگی خود وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهند که این خود از الطاف بی کران خداوند است.

گفتنی است هزینه های عمده ساخت و تجهیز نمازخانه ستاد انتظامی شهرستان زیرکوه توسط خیرین  شهرستان بالاخص خانواده و معزز شهید والامقام شهید محمد ملتانی تقبل شده است که نمازخانه بنام این شهید عزیز مزین شد.

درپایان این مراسم با اهداء لوح وهدایای از خادمان نماز، خیران ودست اندرکاران ساخت نمازخانه تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار