مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خراسان جنوبی:

امر به معروف و نهی از منکر را به‌اندازه نماز به گفتمان تبدیل کنیم

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شده است، گفت: در قالب طرح طلایه‌داران معروف افراد زیادی از طرف ادارات و سازمان‌های به ستاد معرفی شده‌اند و آماده همکاری هستند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ - 09June 2016

امر به معروف و نهی از منکر را به‌اندازه نماز به گفتمان تبدیل کنیم

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در نشست معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص "ولنگاری فرهنگی" اشاره کرد و اظهارداشت: باید امر به معروف و نهی از منکر را بهاندازه نماز به گفتمان تبدیل کنیم و در حال حاضر هم پذیرش این فریضه الهی در جامعه وجود دارد.

معاون امور ادارات و سازمانهای ستاد، با بیان اینکه در حال حاضر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی استان تشکیل شده است، گفت: در قالب طرح طلایهداران معروف افراد زیادی از طرف ادارات و سازمانهای به ستاد معرفی شدهاند و آماده همکاری هستند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گزارشی به تشریح طرح طلایهداران معروف پرداخت و بیان کرد: هیچ مانعی برای فعالیتهای حوزه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مساجد و محلات نداریم.

وی با تأکید بر اینکه باید منکراتی که از اولویت بالاتری برخوردار هستند در محیطهای عمومی احصاء گردد، گفت: بازار، شرکتهای خصوصی و بانکها و موسسات مالی و اعتباری غیر دولتی نیز شامل طرح طلایهداران معروف میشوند که در این زمینه بهصورت مسنجم اقدامات و همکاریهای لازم انجام میشود.

معاون امور تشکلهای مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: در حال حاضر 30 مسجد و 20 اتحادیه صنفی برای اجرای طرح طلایه داران معروف شناسایی شدهاند.

وی افزود: موضوعاتی شامل بیحجابی، رزق حلال، رشوه و تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار دارد.

علی ناصری معاون امور سازمانهای نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در این نشست تأکید کرد: مصوبات ستاد باید خلاهای قانونی را پُر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها