به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان:

برگزاری سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری به مناسبت ماه مبارک رمضان

سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری به مناسبت ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ - 09June 2016

برگزاری سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش  دفاع پرس از زنجان، سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری به مناسبت ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار می شود.

ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با همکاری مؤسسات قرآنی استان، فرمانداری ها، دفاتر ائمه جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از 24 خرداد ماه سال جاری آغاز و تا دوم تیرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه قرآن و عترت با محتوای آثار هنری تجسمی، صنایع دستی، آثار نفیس، قرآن، کتاب کودک و نوجوان، ادعیه، علوم قرآنی و نرم افزارهای با موضوع قرآن و نهج البلاغه در قالب این جشنواره برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: در شش شهرستان جلسه های تفسیر قرآن کریم توسط ائمه جمعه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری 12 عصر شعر رمضان در 12 شهر در دفتر ائمه جمعه، بیان داشت: 20 نمایش خیابانی نیز در قالب این جشنواره در استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری مسابقه قرائت ربنا در سه بخش نوجوان، جوان و میانسال خبر داد و افزود: این برنامه به منظور تربیت نسل های جدید قرآن خوان استان برگزار می شود تا استعدادهای افراد شناسایی شود.

وی با بیان اینکه سومین نمایشگاه فرهنگی قرآنی رمضان نیز در استان زنجان برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه در فرهنگسراهای اداره ارشاد هر شهر برگزار خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: در شهر زنجان این نمایشگاه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود و بازید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

این مسئول با بیان اینکه محور اصلی برپایی این نمایشگاه فروش محصولات فرهنگی و قرآنی است، گفت: غرفه های کودک و نوجوان، ایستگاه نقاشی کودکان، نمایشگاه عفاف و حجاب، غرقه مشاوره و همچنین غرفه نمایش قرآن های خطی نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار