مدیر کل حفظ اثا رو نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:

دفاع مقدس بهترین الگو برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: از ظرفیت عظیم فرهنگ دفاع مقدس باید برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است بهره گیری کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ - 09June 2016

دفاع مقدس بهترین الگو برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش دفاع پرس از سمنان، محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان محمد رضا سوقندی دیدار و گفتگو کرد.

محمد حسن سلامی در این نشست، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان را به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی شرق کشور معرفی کرد و برنامه ها و درخواستهای فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی دفاع مقدس را برای تعامل بیشتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری این اداره کل برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از جمله نهضت چاپ کتب باموضوع دفاع مقدس، جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت سینمای جوان در تولیدات مستندات رادیویی و تلویریونی دفاع مقدس و ... بیان کرد.

سوقندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان داشت: از ظرفیت عظیم فرهنگ دفاع مقدس باید برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مباحث اقتصادی بارها از واژه جنگ استفاده کرده اند و بر تشکیل ستاد فرماندهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند خاظرنشان کرد: باید ببینیم چگونه می توانیم از فرهنگ غنی دفاع مقدس به عنوان الگوی زندگی همراه با اقتصاد مقاومتی بهره گیری نماییم.

سوقندی گفت: مجموعه دستگاههای فرهنگی به همراه بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس باید از ارزشهای دفاع مقدس به عنوان یک الگوی عملی برای دستیابی به اهداف مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دست یابیم.

وی در سخنانش با اشاره به اهمیت اقتصاد در فرهنگ و هنر گفت: از ظرفیت عظیم فرهنگ وقف نیز می توان برای توسعه و ترویج ارزشهای دفاع مقدس استفاده کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا است اظهار داشت: باید از وقف همانطور که برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده شده برای توسعه و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس نیز استفاده شود و احیای این فرهنگ نیازمند کار و تلاش است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار