توسط مردم روزه دار مشهد:

پیکرهای مطهر دو شهید لشکر فاطمیون تشییع می شود

همزمان با نماز وحدت آفرین جمعه، پیکرهای مطهر شهیدان سید حسن حسینی«سید حکیم» و کاظم توسلی از فرماندهان و رزمندگان تیپ فاطمیون در مشهد مقدس تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ - 09June 2016

پیکرهای مطهر دو شهید لشکر فاطمیون تشییع می شود

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با نماز جمعه 21 خرداد، پیکرهای مطهر شهیدان سید حسن حسینی با نام جهادی سید حکیم یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون و کاظم توسلی از رزمندگان دلاور این لشکر در مشهدالرضا تشییع می شوند.
پیکر این دو شهید والامقام همزمان با برپایی نماز باشکوه جمعه از صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی به سمت بارگاه ملکوتی این امام همام تشییع و پس از طواف و اقامه نماز به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، در بهشت رضای این شهر آرام میگیرند.
لازم به ذکر است شهید کاظم توسلی سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود اما پیکر مطهرش به تازگی به کشورمان بازگشت. همچنین شهید سید حسن حسینی«سید حکیم» یکی از فرماندهان ارشد تیپ فاطمیون و از بنیانگذاران این تیپ، 17 خرداد امسال در اطراف شهر تدمر واقع در شرق استان حمص سوریه و در حین انجام عملیات شناسایی توسط تله انفجاری نیروهای تروریستی تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار