پیام تسلیت وزیر دفاع به مناسبت درگذشت استاد پرورش‌

پرورش همگان را به بر‌اندازی طاغوت و استقرار حاکمیت اسلام فرا می‌خواند

‌وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروها‌ی مسلح درگذشت استاد پرورش را تسلیت گفتند.‌
کد خبر: ۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵ - 29December 2013

پرورش همگان را به بر‌اندازی طاغوت و استقرار حاکمیت اسلام فرا می‌خواند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان و جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت استاد علیاکبر پرورش را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت عارف مجاهد، عالم پارسا و ستاره درخشان سپهر اخلاق، سیاستورزی و ولایتمداری، یار وفادار امام و رهبری مرحوم استاد سیدعلیاکبر پرورش موجب تأثر و تالم فروان گردید.

هنوز فضای ایران اسلامی به ویژه خطه شهیدپرور اصفهان از آوای رسا و شورانگیز و آکنده از شعور او عطرآگین است که با قلبی مملو از عشق و معرفت به اهل بیت(ع) و با لسانی صادق و بیآلایش مردم به ویژه جوانان و دانشجویان را به قیام و ایستادگی در راه خدا، براندازی طاغوت و استقرار حاکمیت اسلام فرا میخواند.

آن مرحوم که به راستی از السابقون نهضت امام خمینی(ره) بود پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز علم و دانش خویش را به عرصه عمل آورد و با نقشآفرینی و پذیرش مناصب اجرایی، قانونگذاری و عضویت در شورای عالی دفاع منشاء خدمات درخشانی گردید.

عاقبت تقدیر این گونه رقم خورد که آن مبلغ آیین محمدی و پرچمدار مکتب علوی در ایام حزن آل الله(ع) و در آستانه سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) کالبد جسمانی را رها و به سوی جایگاه ابدی و محضر شهدایی که پرورشیافتگان مکتبش بودند رهسپار گردد.

اینجانبان این مصیبت را به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای(مدظله العالی)، خانواده و شاگردان آن مرحوم و ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم بصیر و همیشه در صحنه اصفهان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای همگان توفیق استمرار راه آن عزیز رفته به معراج را مسئلت مینماییم.

صفوی، دهقان، حجازی، قربانی، مبلغ، شمشیری، اسلامی، تمیزی، فضائلی، میراحمدی، دقیقی، مظفرینیا، کلانتری، مخملباف، مهرعلیان، رفیعی، تقیزاده و منطقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار