دیدار فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده طلبه شهید مدافع حرم در آبادان

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولین یگان رزم استان چهارمحال و بختیاری با خانواده طلبه شهید مدافع حرم "احمد مکیّان" دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ - 12June 2016

دیدار فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده طلبه شهید مدافع حرم در آبادان

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی در دیدار با خانواده طلبه شهید مدافع حرم، "احمد مکیّان"، گفت: علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی و ترویج ارزش های ناب، نقش مهمی ایفا می کنند.

فرمانده تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام افزود: حضور طلاب بسیجی به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سوریه، یادآور رشادت های این قشر بزرگ جامعه در هشت سال دفاع مقدس است که به مصداق فرمایشات حضرت امام(ره)، عالمان شهید رساله علمیه و عملیه را با مرکب خون خود نوشته اند و روحیه شهادت طلبی را به عنوان دستور دینی خود قرار داده اند.

حاج شیخ مجید مکیّان، پدر طلبه شهید احمد مکیّان که خود از روحانیون بسیجی شهر آبادان می باشد، با ابراز خرسندی از اینکه فرزندش به فیض عظیم شهادت نایل آمده، مجاهدت در راه حفظ حریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را وظیفه دینی برشمرد.

مادر این شهید بزرگوار نیز با افتخار کامل از حضور فرزندش در جبهه های مقاومت ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است:طلبه شهید احمد مکیّان که 21 سال سن دارد و فقط یکسال از ازدواجش می گذرد، حافظ کل قرآن مجید و از ورزشکاران شهرک طالقانی ماهشهر بود، که به صورت داوطلبانه به جمع سپاهیان فاطمیون پیوسته تا دِین خود را به ساحت مقدس حضرت زینب کبری سلام الله علیها و اهل بیت عصمت و طهارت ادا نماید.

به گزارش دفاع پرس، پیکر مطهر این شهید بزرگ، امروز عصر با استقبال مسئولان و مردم وارد شهر آبادان می شود تا فردا یک شنبه 23خردادماه بر دوش روزه داران تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدا آرام گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار