نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مطالبه عمومی جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: ایجاد امنیت در جامعه اسلامی یک تکلیف الهی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ - 12June 2016

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مطالبه عمومی جامعه است

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در دیدار مسئولان فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نیروی انتظامی باید با اراده ای راسخ در مقابل کارگزاران دشمن که ماموریت نشر فرهنگ منحط غربی و ایجاد ناامنی در کشور را دارند ایستادگی کند؛ زیرا ایجاد امنیت در جامعه اسلامی یک تکلیف الهی است و هر کس باید وظیفه خود را به انجام برساند تا این امر خطیر روی زمین نماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در ادامه بیان کرد: اجرای این طرح مطالبه عمومی جامعه است و انتظار می رود ائمه جمعه و جماعات و دستگاه های دولتی نیز در اجرای این امر مهم به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و از نیروی انتظامی حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان بیان کرد: در این ایام پربرکت فضای جامعه باید به گونه ای باشد که عموم مؤمنان روزه دار نهایت استفاده از برکات این ماه عزیز را ببرند و از طرفی با هنجارشکنان و معدود افرادی که با بی توجهی به مسائل شرعی و قانونی فضای جامعه را آلوده می کنند نیز قاطعانه برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام  ضمن اعلام حمایت قاطع خود از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: ممکن است در اجرای اینگونه طرح ها ازطرف بعضی افراد هنجارشکن برخوردهای نامناسبی با ماموران نیروی انتظامی صورت گیرد که این برخوردها نباید روحیه شما را تضعیف کند چرا که شما تکلیف الهی خود را انجام می دهید.

در ادامه این جلسه جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انتظامی ، اجتماعی فرهنگی و آموزشی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با آسیب ها ی اخلاقی و اجتماعی افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه شرعی و قانونی خود با مظاهر بد حجابی و هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

وی با تاکید بر اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی بویژه مقابله و برخورد با مظاهر بدحجابی و استمرار آن در طول سال، افزود: انتظار می رود عموم مردم متدین، روحانیت و نخبگان جامعه با همکاری و هم فکری، نیروی انتظامی را در انجام این وظیفه خطیر یاری کنند.

این مقام انتظامی همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل ادارات و سازمان های مختلف در پیگیری موضوعات فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش برای شهروندان امری ضروری است و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای ایجاد فضای مناسب جهت افزایش احساس امنیت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته میشود.

محبت خانی در پایان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال جاری خبر داد و گفت: برقراری امنیت در سطح جامعه در ابعاد مختلف بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم پلیس به حساب میآید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار