استقرار هزاران پلیس صهیونیستی در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی

هزاران نیروی پلیس صهیونیستی به بهانه مسائل امنیتی در آستانه تعطیلات «شاوعوت» در اراضی اشغالی مستقر شده و گذرگاه‌های این مناطق نیز بسته شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 12June 2016

استقرار هزاران پلیس صهیونیستی در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در آستانه تعطیلات آخر هفته در اراضی اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش به خود گرفته و تمام گذرگاههای ورودی به فلسطین اشغالی را مسدود کردند.

درپی تیراندازی در «تلآویو» مرکز رژیم صهیونیستی و هراس از انجام عملیات استشهادی مشابه در تعطیلات «شاووعوت»، هزاران نیروی پلیس در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی مستقر شده و همچنین گشتهای صهیونیستی در کرانه باختری شدت گرفتند.

شاوعوت سالگرد روزی است که خداوند تورات را در کوه سینا بر حضرت موسی(ع) نازل نمود اما ارتباط بین نزول تورات شاوعوت در متون کتاب مقدس به صراحت ذکر نشده است. عید پنجاهه در آیین مسیحیت نیز از شاوعوت گرفته شده است.

پیشتر ارتش این رژیم اعلام کرده بود که تمام گذرگاههای کرانه باختری و غزه را به بهانه مسائل امنیتی برای مدت سه روز مسدود خواهد کرد. همچنین مجوز ورود 83 هزار فلسطینی به اراضی اشغالی جهت دیدار خانوادههایشان، لغو شد.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین روز شنبه منزل دو فلسطینی را که در عملیات استشهادی شهید شده بودند، تخریب کرد. جنبش «حماس» تخریب منازل این شهدا را محکوم کرد.

رئیس دیدهبان حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز اعلام کرده بود که اقدام رژیم صهیونیستی در منع ورود فلسطینیان به اراضی 1948، غیر قانونی و ممنوع است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار