سندرز عنوان کرد:

به شرط برخورد با بحران‌های مالی از کلینتون حمایت می‌کنم

برنی سندرز با تایید این خبر که روز سه‌شنبه آینده با هیلاری کلینتون دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد تلویحا شرط حمایت خود از او را عزم راسخ او به برخورد با بحران‌های حقیقی کشور به‌خصوص نظام مالی آمریکا ذکر کرد.
کد خبر: ۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ - 13June 2016

به شرط برخورد با بحران‌های مالی از کلینتون حمایت می‌کنم

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، برنی سندرز یکی از دو نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز یکشنبه در گفتوگو با شبکه خبری ای بی سی، خبر دیدار خود با هیلاری کلینتون و گفتوگو بر سر حمایت مشروط خود از او را تایید کرد.

سندرز شرط اصلی خود در حمایت از کلینتون را ارزیابی اولویت های او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد و گفت در این دیدار خواهد دید که کلینتون و رهبران حزب دموکرات تا چه اندازه حاضر و مصمم به گرفتن مواضع ترقیخواهانه در برخورد با معضلات و بحران های کشورش و دگرگون کردن حزب دموکرات این کشور خواهند بود.

وی تاکید کرد که در این دیدار انتظار دارد کلینتون را فردی مصمم و قاطع برای مقابله با چالش های اصلی و مهمی نظیر نظام مالیاتی آمریکا ببیند و اطمینان حاصل کند که آیا کلینتون حاضر خواهد بود با بستن مالیات های سنگینتر بر ثروتمندان آمریکایی آنان را وادار به پرداختن سهم عادلانه خود برای برخورد با بحرانهای این کشور کند یا نه .

سندرز در زمینه بحرانهایی که انتظار برخورد جدی با آن را دارد، به بحران کودکان فقیر آمریکایی اشاره کرد و گفت که کشورش در قیاس با سایر کشور های توسعهیافته جهان بالاترین در صد کودکان فقیر جهان را دارد.

نامزد حزب دموکرات آمریکا در ادامه گفت: آنچه میلیون ها نفر مردم آمریکا انتظار شنیدن و دیدنش از کلینتون را دارند این است که او تا چه اندازه مصمم است بحران های این کشور را حل کند و حزب دموکرات را از حزبی که کارش جمعآوری اعانه از نوابان ثروت این کشور است به حزبی تبدیل کند که به درد و رنج طبقه متوسط رو به فول جامعه آمریکا توجه کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار