مدیر کمیته امداد چالوس خبر داد؛

توزیع یک‌ هزار سبد غذایی بین نیازمندان چالوسی در ماه مبارک رمضان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چالوس گفت: یک‌ هزار سبد غذایی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان در شهر چالوس توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ - 14June 2016

توزیع یک‌ هزار سبد غذایی بین نیازمندان چالوسی در ماه مبارک رمضان

به گزارش دفاع پرس از مازندران، علیاصغر ابراهیمی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چالوس در حاشیه مراسم تفقد و دلجویی از مددجویان این کمیته که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان مازندران و مدیران شهرستانی و تعدادی از خیّران و حامیان برگزار شد، گفت: امسال قرار است به مناسبت ماه مبارک رمضان از 50 خانواده مددجوی این نهاد در قالب طرح مفتاحالجنه با حضور مسئولان و خیّران دیدار و دلجویی شده تا شاید گوشهای از مشکلات آنها برطرف شود.

وی از توزیع یک هزار سبد غذایی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان در شهر چالوس خبر داد و افزود: امسال با فعال کردن ستاد احسان و نیکوکاری به ریاست بخشداری مرزنآباد قرار شد تا به تمام 750 نفر از مددجویان بخش مرزنآباد با همافزایی کمیته امداد امام(ره)، خیّران، شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و بخش سبدهای کالایی به ارزش یکمیلیون ریال تحویل شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس با اشاره به اینکه رمضان علاوه بر ماه روزه، نماز، ریاضت و شبزندهداری ماه کرامت، محبت و دلنوازی نیز است، تصریح کرد: یکی از فرصتهای مغتنم این ماه تقویت حس نوع دوستی، نیکوکاری، انفاق و خداگونه شدن بندگان است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از فلسفههای روزه توجه و رسیدگی به وضعیت فقرا، نیازمندان و ایتام است، افزود: همراهی در تأمین معیشت محرومان در این ماه جلوه دیگری دارد؛ زیرا به یاری کسانی میشتابیم که میهمان خدا محسوب میشوند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس بر اساس رسالت خود در این ماه پرخیر و برکت سعی در اجرای برنامههای ویژه دارد، تصریح کرد: در این باره سعی میشود تا با ایجاد بستر مناسب برای خیران و نیکوکاران در مسیری هدفمند، کمکها و خیرات این افراد به بیش از 2 هزار و 400 قشر آسیبپذیر شهرستان و با اولویت 750 خانوار مددجوی این نهاد در مناطق محروم برسد.

وی پیروی و تبعیت از سیره ائمه معصومین بهویژه مولای متقیان امام علی(ع) را برای دستگیری از فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان مهم خواند و خاطرنشان کرد: نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس نیز به تأسی از این سیره سعی کرد تا با توزیع و جمعآوری کیسههای همیان مولا و أخذ وجوهات نقد نسبت به تهیه سبد غذایی شامل ( 7 کیلو برنج، 2 کیلو روغن، 3 کیلو قند و شکر، یک بسته خرما و 3 کیلو حبوبات) به ارزش یکمیلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه و تحویل خانوادههای ایتام و نیازمندان دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چالوس با بیان اینکه این نهاد افتخار دارد که دستان پر مهر و محبت خیران و نیکاندیشان را در دستان کودکان و ایتام نیازمند بگذارد و در حقیقت بهعنوان واسطه خیری بین نیکوکاران و آنان که جز لطف خداوند و بندگان خویش ملجأ و پناهگاهی ندارند، گفت: نیکوکاران با توجه به نیتهای خیرخواهانه خود میتوانند مبالغ مورد نظر خود را با اخذ رسید بهصورت نقدی تحویل نمایندگان امداد داده و یا بهحساب 0102232611006 نزد بانک صادرات چالوس شعبه 59 به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چالوس واریز کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار