سردار قربانی:

«فصل وصل» تاریخ را بازخوانی می‌کند/ تاثیرات شگرف یک نمایش بر مردم

سردار قربانی معتقد است «فصل وصل» با بازخوانی تاریخ از قبل اسلام تا دوران معاصر میتواند تاثیر شگرفی بر مخاطبان بگذارد.
کد خبر: ۸۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ - 13June 2016

«فصل وصل» تاریخ را بازخوانی می‌کند/ تاثیرات شگرف یک نمایش بر مردم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، درباره نمایش «فصل وصل» که اخیرا به تماشای آن نشسته، در سخنانی بیان کرد: این نمایش را دوست داشتم چرا که به خوبی از قبل از اسلام تا اسلام و بعد هم واقعه غدیر تا دوران معاصر و انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داده است. بازخوانی تاریخ در این نمایش به خوبی صورت میگیرد.

وی با اشاره به مضمون خوب نمایش اظهار کرد: چنین آثاری تاثیرات شگرفی بر اذهان مردم دارد. ضمن اینکه نمایش پیوستگی خوبی دارد و کاملا مشخص است برای هر صحنه زحمت زیادی کشیده شده است. البته چون زمان کار کوتاه است و باید همه مسائل در یک ساعت و نیم بیان شود، برخی مسائل خلاصه شده اند که جا داشت بیشتر به آنها پرداخته شود.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: اسلام ناب عامل حضور جوانها در صحنه جنگ است. خداوند در همه آیات الهی و احادیث می خواهد بنده خود را ارتقا و تعالی بدهد و نمایشهای این چنینی باعث می شود ما آگاه شویم و راه درست را پیدا کنیم. امیدوارم خدا به همه ما کمک کند تا از مسیر خارج نشویم.

«فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا به تهیه کنندگی علیرضا کوهفر، کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می رود و تماشای آن برای عموم رایگان است. علاقمندان از طریق تماس با شماره تلفن 88961337 می توانند بلیت رزرو کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها