به همت حوزه‌ها و اقشار بسیج صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح سفره‌های آسمانی در شاهرود

طرح سفره‌های آسمانی (کمک به نیازمندان) به همت حوزه‌ها و کانون‌های بسیج شهرستان شاهرود با همکاری کمیته امداد حصرت امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱ - 15June 2016

اجرای طرح سفره‌های آسمانی در شاهرود

به گزارش دفاع پرس از سمنان، رمضانعلی شعبانی مسئول طرح سفرههای آسمانی حوزه بسیج ادارات الحدید با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با اشاره به اجرای طرح سفرههای آسمانی اظهار کرد: این طرح سال گذشته با همکاری بسیج ادارات و کمیته امداد در سطح پایگاههای بسیج ادارات شهرستان شاهرود اجرا و بیش از 19 میلیون تومان وجوهات نقدی و غیرنقدی از بسیجیان دریافت شد.

وی افزود: با توجه به اجرای موفقیتآمیز این طرح در سال گذشته، امسال با امضاء توافقنامه فیمابین سپاه و کمیته امداد در سطح پایگاههای بسیج مساجد و محلات و اقشار بسیج این طرح اجرا میشود.

شعبانی با بیان اینکه جلسات توجیهی طرح با فرماندهان حوزهها و اقشار بسیج انجام شده، بیان کرد: در طرح سفرههای آسمانی کمک بسیجیان برای تهیه مایحتاج نیازمندان و مستمندان تحت پوشش کمیته امداد در ماه ضیافت الهی تهیه و در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به محرومان و مستضعفان از مبانی دین مبین اسلام و انقلاب است، گفت: همه باید در این امر خداپسندانه کمک کنیم و بسیج بهعنوان حامی ارزشهای انقلاب باید در این مسیر پیشقدم باشد؛ که بحمدالله اینگونه است و باید همه در این امر سهیم باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار