اصغر رضوانی خبر داد؛

تخفیف 70 درصدی بلیت باغ موزه دفاع مقدس در رمضان

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه دفاع مقدس از تخفیف 70 درصدی قیمت بلیت باغ موزه دفاع مقدس در شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ - 14June 2016

تخفیف 70 درصدی بلیت باغ موزه دفاع مقدس در رمضان

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه دفاع مقدس از تخفیف 70 درصدی قیمت بلیت باغ موزه دفاع مقدس در شبهای ماه مبارک رمضان خبر داد.

رضوانی گفت: بازدیدکنندگان میتوانند بلیت این باغ موزه را در این ماه مبارک به مبلغ سه هزار تومان تهیه کنند.

تغییر ساعت بازدید از باغ موزه در ماه مبارک

رضوانی از تغییر ساعت بازدید تالارهای باغ موزه در ماه رمضان خبر داد و گفت: باغ موزه، پیش از این از ساعت 9 صبح پذیرای عموم بود که در ماه رمضان این ساعت به دلیل رفاه حال بازدیدکنندگان و ایجاد فرصت مناسب برای آنان برای حضور در مراسم شبهای شیدایی و نیز بازدید از تالارها به ساعت 13 و 30 تغییر کرد.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان در ادامه بازدیدهای خود میتوانند در مراسم شبانه شبهای شیدایی به مناسبت شبهای رمضان شرکت کنند.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس درباره شبهای شیدایی گفت: این مراسم همانند سالهای گذشته؛ هر شب پس از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع خرمشهر با پخش نورنمای بیت المقدس روی دیوار این مسجد نمایش آغاز میشود؛ درادامه نمایش تاریخی فصل وصل در کنار دریاچه هورالهویزه از ساعت 30 و 21 آغاز میشود و تا ساعت 23 و 30 ادامه دارد.

باغ موزه دفاع مقدس ماه رمضان شنبهها باز است

رضوانی اعلام کرد: روزهای شنبه هم باغ موزه دفاع مقدس باز است اما پذیرایی از بازدیدکنندگان از ساعت 15 و 30 انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شنبهها، طبق تقویم باغ موزه دفاع مقدس در ماههای عادی سال، روز تعطیلی این مجموعه به شمار میآید؛ اما در ماه رمضان به خاطررفاه حال بازدیدکنندگان، این تعطیلی لغو شد.

باغ موزه دفاع مقدس دربزرگراه شهید حقانی مجاور بوستان جهان کودک واقع شده است.

نظر شما
پربیننده ها