برگزاری همایش «نادیان ماندگار» در زنجان

مقدم گفت: همایش «نادیان ماندگار» به مناسبت ماه مبارک رمضان، 31 خرداد ماه از ساعت 19 عصر به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی‌‎(ره) با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ - 14June 2016

برگزاری همایش «نادیان ماندگار» در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، ناصر مقدم اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامههای متعدد قرآنی و فرهنگی را اجرایی میکند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامههای اجرایی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزاری همایش «نادیان ماندگار» است، تصریح کرد: این مراسم روز 31 خرداد ماه از ساعت 19 عصر به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی(ره) و با حضور استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: در این همایش از موذنان برتر روستاها که سالیان سال در ترویج فرهنگ نماز تلاش کردند، تقدیر خواهد شد.

مقدم افزود: همایش تجلیل از 30 فعال خادم قرآنی نیز از دیگر برنامههای اجرایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در زنجان است، این افراد کسانی هستند که سال قبل در زمینه قرآنی فعالیت داشته و مقالاتی در این بخش ارائه کردهاند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برنامههای اجرایی در ماه مبارک رمضان با محوریت شهرستانها اجرایی میشود که اغلب نیز شامل موضوعات قرآنی و دینی است.

نظر شما
پربیننده ها