فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

اردوهای جهادی و طرح‌های هجرت در سطح شهرستان خدابنده برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: اردوهای هجرت به منظور پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ - 15June 2016

اردوهای جهادی و طرح‌های هجرت در سطح شهرستان خدابنده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، ولی الله ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهار کرد: اردوهای جهادی و طرحهای هجرت در سطح شهرستان خدابنده برگزار میشود.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای هجرت و همچنین اردوهای جهادی ظرفیتی دو طرفه است واین اردوهای پس از ماه مبارک رمضان برگزار میشود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای جهادی و هجرت محرومیت زدایی از روستاها و پرکردن اوقات فراغت جوانان است. از اهداف دیگر این اردوها آشنایی جوانان با فرهنگ کار، تلاش، فعالیتهای گروهی، کمک به سازندگی و خدماترسانی به روستاها و مناطق محروم است. همچنین این اردوها برای غنیسازی اوقات فراغت جوانان و استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصههای سازندگی است.

ابراهیمی ادامه داد: این اردوها از تیرماه تا دهم شهریور ماه توسط سازمان بسیج سازندگی اجرا میشود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اضافه کرد: کارآفرینی، محرومیت زدایی، غنی سازی اوقات فراغت و... از اهداف دیگر این اردوهاست که در آن فعالیتهایی چون تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس صورت میگیرد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: این اردوها با 80 دانشآموز بسیجی در 10 مدرسه روستایی و پنج مدرسه شهری اقدام به تعمیر و بازسازی مدارس خواهند کرد که در این راستا اولویت با مناطق روستایی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار