معاون اجرایی سپاه استان خبر داد:

آغاز طرح جوانه های صالحین در 250 پایگاه مقاومت بسیج استان سمنان

معاون اجرایی سپاه استان سمنان از آغاز طرح جوانه های صالحین در 250 پایگاه مقاومت بسیج در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ - 15June 2016

آغاز طرح جوانه های صالحین در 250 پایگاه مقاومت بسیج استان سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، علی خالقیان معاون اجرایی سپاه استان اظهار داشت: از آنجا که تعطیلات تابستانی موجب میشود تا بخش قابل توجهی از دانشجویان، طلاب، فرهنگیان و ... حضور بیشتری در مساجد داشته باشند و از طرفی نیاز است جهت جلوگیری از پراکندگی اعضای حلقات صالحین و قطع ارتباط آنها با یکدیگر به خوبی از فرصت تعطیلات برای ارتباط سرگروهها با اعضای حلقه برنامههای اوقات فراغت با قوت صورت پذیرد.

خالقیان افزود: این طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت و آموزش علمی و فنی و حرفهای اعضای حلقات صالحین در پایگاههای مقاومت آغاز شده است و بر این اساس امسال برنامههای طرح جوانههای صالحین با شعار محوری این طرح یعنی «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» از 17 خرداد ماه در پایگاههای مقاومت منتخب مساجد و محلات و جامعه زنان و عشایری استان آغاز و اجرا میشود.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: به جهت تداوم برنامهها و عمق بخشی به محتوای حلقهها و غنی سازی اوقات فراغت فرزندان شایسته و برومندتان طرح جوانههای صالحین در فصول دیگر سال (پاییز و زمستان) با کلاسهای آموزشی و ترکیبی ادامه خواهد داشت.

خالقیان گفت: بیش از 250 پایگاه مقاومت در سطح استان در این طرح با محوریت مربی و سرگروههای حلقههای تربیتی در کنار فرماندهان و اعضای شورای پایگاهها نقش کلیدی و اساسی را در اجرای کمی و کیفی برنامههای علمی و آموزشی به عهده خواهند داشت که این برنامهها شامل اجرای برنامههای کارآفرینی و تولیدی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی، برنامههای متنوع ورزشی، تفریحی،و هنری و همچنین شامل برنامههای علمی و آموزشی، قرآن و سبک زندگی، زکات، امر به معروف و نهی از منکر و فنی و حرفهای خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار