فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور:

ایران قدرت موشکی غرب آسیاست/ رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های پرقدرت ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور گفت: امروز ایران با داشتن موشک‌هایی با برد دو هزار کیلومتر به قدرت موشکی منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ - 15June 2016

ایران قدرت موشکی غرب آسیاست/ رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های پرقدرت ایران

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، علی جهانشاهی فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور، در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام که در پادگان ارتش برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با اشاره به امنیت پایدار نظام اسلامی ایران گفت: به لطف خدا و رهبری پیامبرگونه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنهای، وحدت و مردم سالاری دینی، امروز جمهوری اسلامی ایران از بالاترین درجه امنیت پایدار برخوردار است و نقش موثری در تأمین امنیت سایر کشورهای منطقه دارد.

جهانشاهی با اشاره به مؤلفههای قدرت ملی ایران افزود: امنیت پایدار ایران مرهون مؤلفه های قدرت ملی شامل توکل برخدا، تدبیر و هدایتهای رهبری معظم انقلاب، ولایت مداری و قدرت نیروهای مسلح است که اقتدار و توانمندی خود را در میدان عمل نشان دادند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح تأکید کرد: آمادگی نیروهای مسلح هر کدام در حیطه مسئولیت و تعهدات، با تلاش مومنان و مخلصانه میباشد و مهمترین شاخصه هویت جمعی نیروهای مسلح دارا بودن همزمان توان عملیاتی و نظامی در کنار دیگر انگیزههای معنوی و دینی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور با اشاره به قدرت موشکی ایران یادآور شد: نیروهای مسلح با استفاده از تجربیات دفاع مقدس و تاکتیکها و تکنیکهای جدید و همچنین کارکنان شایسته، متعهد، مؤمن، مخلص، ولایت مدار، بصیر و با روحیه در همه حوزهها پیشرفتهای خوبی داشته است و امروز ایران با داشتن موشکهایی با برد 2 هزار کیلومتر به قدرت موشکی منطقه و غرب آسیا تبدیل شده است؛ که رژیم صهیونیستی در تیررس موشک­های پر قدرت ایران قرار گرفته است.

جهانشاهی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح تحت هدایت فرماندهی معظم کل قوا در هر نقطه و هر زمان که نیاز باشد همراه با مردم از مرزهای ملی اعتقادی کشور دفاع می­کند و اگر چنانچه دشمن و گروهکهای تروریستی چشم طمع به کشور عزیزمان را داشته باشند با همان مشت محکمی که در دفاع مقدس به دشمنان انقلاب اسلامی زدیم با همان درس، دفاع مقدسی دیگر را رقم خواهیم زد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرهنگ ایرج دبیرنظام به سمت فرمانده جدید تیپ ۳۸ زرهی تربت جام معرفی و از خدمات صادقانه ۳۵ ساله امیر سیدمحمد سلیمانی فرمانده سابق تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار