4 طلا، 2 نقره و 5 برنز حاصل حضور جانبازان خراسانی در مسابقات بین المللی شنای برلین

تیم هشت نفره جانبازان و معلولین خراسان رضوی در مسابقات شنای برلین در کشور آلمان، موفق به کسب چهار مدال طلا، دو نقره و پنج برنز شدند.
کد خبر: ۸۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ - 15June 2016

4 طلا، 2 نقره و 5 برنز حاصل حضور جانبازان خراسانی در مسابقات بین المللی شنای برلین

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، تیم شنای جانبازان خراسان رضوی توانست پس از حضور در مسابقات بین المللی شنای جانبازان و معلولین برلین چهار مدال طلا، دو نقره و پنج مدال برنز کسب کند.

در این مسابقات غلامحسین صاحبکار، جانباز 70 درصد مشهدی توانست با شرکت در رشتههای 50 متر قورباغه، 100 متر قورباغه و 100 متر پروانه، به ترتیب سه مدال طلا، نقره و برنز را از آن خود کند.

همچنین محمد محمدی شاندیز دیگر جانباز 70 درصد مشهدی هشت سال دفاع مقدس در رشتههای 400 متر آزاد، 200 متر مختلط و 100 متر قورباغه به ترتیب هرکدام یک مدال طلا، 50 متر کرال پشت مدال نقره و 100 متر کرال پشت مدال برنز را کسب کرد.

سیدکاظم سیادتی جانباز 70 درصد دیگر نیز توانست با شرکت در رشته 50 متر قورباغه مدال برنز را از آن خود کند.

همچنین مرتضی پارسا پور جانباز 65 درصد هشت سال دفاع مقدس نیز در این مسابقات توانست دو مدال برنز در رشتههای 200 متر مختلط و 100 متر پروانه را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است تیم شنای جانبازان و معلولین خراسان رضوی با حمایت هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس در قالب یک تیم هشت نفره در این مسابقات شرکت کردند.

لازم به ذکر است این مسابقات دومین رویداد مهم بعد از پارالمپیک است، از 20 تا 23 خردادماه در کشور آلمان برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار