در شهرستان بهار برگزار می‌شود:

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در بیش از 60 پایگاه مقاومت بسیج

مسئول طرح جوانه‌های صالحین سپاه ناحیه بهار گفت: طرح جوانه‌های صالحین تابستان امسال در 61 پایگاه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 16June 2016

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در بیش از 60 پایگاه مقاومت بسیج

به گزارش دفاع پرس از همدان، مهدی سلیمانی با اشاره به طرح جوانههای صالحین گفت: هدف از این طرح پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و اجرای برنامه هایی با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

مسئول طرح جوانههای صالحین سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: این برنامهها شامل اجرایی کردن طرحهای تولیدی و اقتصادی در سطح پایگاه و محلات، بازدید از کارگاههای تولیدی و بنگاههای زود بازده (با توجه به ویژگی های مخاطبین)،ایجاد گفتمان در راستای تقویت تولید ملی میشود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های اجرایی در طرح جوانههای صالحین برنامههای ورزشی، تفریحی، هنری و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و بازیهای سنتی و بومی است.

سلیمانی با اشاره به برگزاری کلاسهای ورزشی و اردوهای مختلف افزود: برگزاری کلاسهای هنری، قرآنی و سبک زندگی و آموزش کار آفرینی و فنی و حرفه ای و کلاسهای آموزشی با موضوعات مختلف معرفتی و بصیرتی نیز از دیگر برنامههایی است که در طرح جوانههای صالحین امسال اجرا میشود.

وی یادآور شد: همچنین همزمان با اجرای طرح جوانههای صالحین ایدههای خلاقانه و ابتکاری شاخص مورد بررسی و ارز یابی قرار گرفته و در اختیار عموم قرار میگیرد و از طریق سامانه جوانهها (پرتال صالحین) اطلاع رسانی میشود.

مسئول طرح جوانههای صالحین سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: از آثار منتشره شایسته تقدیر نیز تجلیل شده و هدایای ارزنده معنوی و مادی به آنها اهدا میشود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا اجرای برنامه جوانههای صالحین در راستای تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار