سردار نورالهی در مجلس یادبود سردار شهید منصوری:

دکترین دفاعی، صلح و جنگ جمهوری اسلامی مبنای قرآنی دارد

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: ما برای سیاسیونی ارزش قائل هستیم که معتقد به اصل انقلاب هستند و انقلاب اسلامی دکترین و قانون خودش را دارد و هیچ گاه دکترین شرق و غرب را مبنای دفاع و صلح و جنگ خود قرار نمی دهیم، بلکه قرآن را مبنای کار خود قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ - 16June 2016

دکترین دفاعی، صلح و جنگ جمهوری اسلامی مبنای قرآنی دارد

به گزارش دفاع پرس از نیشابور، به مناسبت سومین روز خاکسپاری سومین شهید مدافع حرم شهرستان نیشابور، سردار شهید سید علی منصوری مراسم گرامیداشتی در مسجد جامع نیشابور برگزار شد.

در این مراسم سردار نورالهی از اساتید دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: همه شهیدان مدافع حرم در یک چیز مشترک هستند و آن دفاع از حرم حضرت زینب (س) است و این مجلس یادبود برای تقدیر و سپاسگزاری از عزیزی است که هشتاد ماه در جبهه های حق علیه باطل در دفاع مقدس حضور داشته است و تقدیر الهی بر این بود که پس از عمری جهاد و مجاهدت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت  برسد.

وی ادامه داد: در عملیات کربلای ۵، چهار تن از برادران شهید منصوری حضور داشتند و همه آنها به درجه جانبازی مفتخر شدند و امروز یکی از آن چهار برادر به آرزوی خود که شهادت بود رسید و امروز تاریخ نیاز به این الگوها دارد.

مدرس دانشگاه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: از زمانی که برای آزادسازی جاده بانه وارد منطقه شدیم این شهید عزیز به عنوان یک فرمانده غیور حضور داشت و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و امروز به آرزوی دیرینه خود رسید.

نوراللهی استقلال و عزت کشور را در گرو قدرت دفاعی دانست و افزود: استقلال و عزت در قالب قراردادها و قطعنامه های سیاسی به دست نمی آید بلکه استقلال و قدرت هر نظامی از لوله تفنگ رزمندگان می گذرد.

وی ادامه داد: رفاقت و شراکت با آمریکای ظالم کیاست و سیاست نیست بلکه حماقت است، زیرا به تعبیر برخی افراد خودی، آمریکا گاو شیرده نیست و بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا دزد سر گردنه است.

این پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: ما برای سیاسیونی ارزش قائل هستیم که معتقد به اصل انقلاب هستند و انقلاب اسلامی دکترین و قانون خودش را دارد و هیچ گاه دکترین شرق و غرب را مبنای دفاع و صلح و جنگ خود قرار نمی دهیم، بلکه قرآن را مبنای کار خود قرار خواهیم داد.

سردار نوراللهی با اشاره به ترس آمریکایی ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر امروز اوباما پی در پی وزیر جنگ عوض می کند بخاطره درماندگی در مقابل سپاه اسلام است و مشاورانش به او اخطار می دهند که جمله گزینه های روی میز را در مقابل ایرانی ها به کار نبرد زیرا هرچه بیشتر این جمله را استفاده کند، آنها منسجم تر و مقتدرتر می شوند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار