سرهنگ مرادی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

197؛ فرصتی برای همدلی و هم زبانی مردم و پلیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: هر سازمان و نهادی برای موفقیت در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود نیازمند بررسی و شناخت نقایص و معایب موجود بوده، تا با رفع آنها و هموار کردن مسیر با سرعت بیشتری به مقصد برسد.
کد خبر: ۸۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 18June 2016

197؛ فرصتی برای همدلی و هم زبانی مردم و پلیس

سرهنگ مراد مرادی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی  دفاع پرس، گفت: خیلی از اوقات تقدیر مردم از عملکرد صحیح و مثبت آن سازمان می تواند شتاب بیشتری به حرکت داده و نتایج مثبتی درپی خواهد داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: پلیس خدمتگزار نیز در راستای ارزیابی و ارزشیابی عملکرد سازمانی و ارزشیابی اقدامات و خدمات نیروهای  تحت امر در بخش های مختلف و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت خود نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز نظارت همگانی (پلیس 197) اقدام کرد.

وی افزود: این مرکز بهعنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان ناجا از سال 90 به منظور رضایتمندی افراد جامعه از بعد امنیت و آسایش، جامعهپذیری فعالانه و مثبت آحاد اجتماع، ظهور و شکوفایی پدیده متقابل در جامعه، تعامل گسترده مردم با پلیس و مسئولیتپذیری و مشارکتجویی شهروندان شروع به فعالیت کرد.

مرادی با بیان اینکه شهروندان می توانند هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس راهور را با تماس با شماره تلفن 197 و یا حضور در هریک از پایگاه های مرکز نظارت همگانی ناجا مطرح کنند، تصریح کرد: مسئولین و کارشناسان حاضر و حاذق در مرکز نظارت همگانی نیز پس از بررسی و رسیدگی موضوعات، نتایج  بهدست آمده و اقدامات انجام شده را در اسرع وقت به اطلاع شهروند مربوطه میرسانند.

رئیس مرکز اطلاعرسانی پلیس راهور فاتب ادامه داد: 197 را میتوان نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و فرصتی برای همدلی و همزبانی بین مردم و پلیس قلمداد کرد. بنابراین توصیه می شود شهروندان قانونمدار و مسئولیتپذیر چنانچه هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت و تقدیری از عملکرد پلیس راهور دارند، با این مرکز تماس حاصل کنند، تا پلیس بتواند با بهرهگیری از نظرات آنها کارآمدتر به انجام وظایف و ماموریتهای محوله پرداخته و رضایتمندی عموم مردم را به ارمغان بیاورد.

نظر شما
پربیننده ها