صبح امروز:

برگزاری محفل گلشن وحی در حسینیه اعظم زنجان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مراسم گلشن وحی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 20June 2016

برگزاری محفل گلشن وحی در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، علی کاظمی اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان طرحها و برنامههای مختلفی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: مراسم گلشن وحی از جمله برنامههای پیشبینی شده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ویژه ماه مبارک رمضان است که در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، دراین برنامه خانوادههای شاهد و ایثارگر نیز حضور باشکوهی خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: 31 نفر از خانوادههای شهدا و ایثارگران شهرستان زنجان که در رشتههای مختلفی همچون حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن برگزیده شوند تجلیل می شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس به صورت ویژه در طول ماه مبارک رمضان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، خاطرنشان کرد: این طرح در واقع در سطح شهرستانهای استان اجرا میشود.

کاظمی با تاکید بر اینکه باید از سیره شهدا الگو بگیریم، افزود: باید فرهنگ زندگی شهدا و ایثارگران ترویج یافته و به نسل جوان شناسانده شود.

وی با تاکید بر اینکه همنشینی با خانواده شهدا در ماه میهمانی خدا ثمرات والایی دارد، یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا و اجرای طرح سپاس سبب رشد معنوی میشود.

نظر شما
پربیننده ها