در تپه نورالشهدا گرگان؛

ویژه برنامه سی شب مهمان شهدا + تصاویر

ویژه برنامه "سی شب مهمان شهدا" از ابتدای ماه مبارک رمضان در تپه نوالشهدا گرگان و در جوار بارگاه ملکوتی هشت شهید گمنام دفاع مقدس در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 22June 2016

ویژه برنامه سی شب مهمان شهدا  + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، ویژه برنامه "سی شب مهمان شهدا" از ابتدای ماه مبارک رمضان در تپه نوالشهدا و در جوار بارگاه ملکوتی هشت شهید گمنام دفاع مقدس در حال برگزاری می باشد و این برنامه در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان در آذرماه سال جاری و مزین به نام شهدا برنامه ریزی شده است.

بیان احکام، خواندن دعای افتتاح و کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مرتبط مردم اعم از موسیقی، اشتغال بانوان و غیره از برنامه های اجرایی در این شبهاست.
در راستای این برنامه فرهنگی نمایشگاهی با غرفه های متعدد با موضوعات روانشناختی دینی، پاسخگویی به مسائل دینی مردم، پاسخگویی به مسائل ویژه بانوان، نقاشی کودکان با نگاه و اهداف مذهبی، غرفه آموزش بستن شال اسلامی، آموزش ساخت کاردستی برای نوجوانان و غرفه ای به نام مسیر گنج با هدف دینی و مذهبی برپا شده است.
این برنامه توسط هفت خانواده روحانی از قم و همچنین زیر نظر سپاه نینوا گلستان و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و ستاد کنگره 4000 هزار شهید برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار