مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد؛

توزیع 2 هزار سبد کالای همای رحمت در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از 2 هزار سبد کالای همای رحمت در استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ - 21June 2016

توزیع 2 هزار سبد کالای همای رحمت در مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در راستای اجرای طرح سراسری همای رحمت و ارتقای امنیت غذایی اقشار آسیبپذیر و نیازمندان تاکنون بیش از 2 هزار سبد کالا به همت داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: اقلام این سبد شامل برنج، حبوبات، روغن، چای، قند و شکر، رب گوجه، خرما، پنیر، ماکارونی، مرغ و سایر ملزومات غذایی و بهداشتی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ارزش ریالی هر سبد کالا را یک میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امسال برای تهیه و توزیع 10 هزار سبد کالا برنامهریزی کردهایم.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان، با کمک خیران و داوطلبان سراسر استان، در نظر داریم علاوه بر توزیع 10 هزار سبد غذایی، با تدارک 180 سفره مهربانی ضیافت افطار، میزبان روزهداران ارجمند باشیم.

اکبری ارزش ریالی هر سفره ضیافت افطار را 3 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: طرح ملی همای رحمت همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان از سوی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور با هدف کمک به اقشار آسیبپذیر و در راستای ارتقای امنیت غذایی نیازمندان اجرا میشود.

وی تصریح کرد: در این طرح سبدهایی به ارزش ریالی 100 هزار تومان متشکل از مواد غذایی، پروتئینی و لوازم بهداشتی با مساعدت داوطلبان نیک سیرت و نیکوکار عضو جمعیت هلال احمر تهیه و در فرآیندی که متضمن حفظ کرامت نیازمندان باشد به آنان اهدا میشود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده در ماه مبارک امسال در نظر داریم با اهدای 10 هزار سبد غذایی و در قالب 180 سفره ضیافت افطار، میزبان شایستهای برای برادران و خواهران دینی و روزهدار نیازمند باشیم، گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز با توزیع 6 هزار و 400 سبد غذایی و 38 سفره افطار در خدمت همنوعان نیازمند بودیم که همه این برنامهها مرهون همت بلند و نیت خیر داوطلبان نیکاندیش جمعیت هلال احمر استان بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار