سردار اسحاقی خبر داد؛

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل متواری و عامل شهادت مأمور پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس استان در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ - 22June 2016

دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا اسحاقی در تشریح این خبر بیان داشت: پس از اعلام خبر شهادت یکی از کارکنان خدوم ناجا حین مأموریت در شهرستان ماهشهر و مجروح شدن دو نفر دیگر از ماموران پلیس آگاهی شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژهای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، در یک عملیات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری و عامل شهادت مأمور پلیس ماهشهر در یکی از نقاط حاشیهای شهر اهواز شدند.

سردار اسحاقی اضافه کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی استان با دستگیری قاتل فراری و عامل شهادت مأمور پلیس ماهشهر همراه بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اعتراف صریح متهم به درگیری و تیراندازی به سمت ماموران پلیس ماهشهر، اظهار داشت: اسلحهای که متهم به وسیله آن به سمت ماموران پلیس آگاهی ماهشهر، شلیک کرده بود، در مخفیگاه متهم کشف شد.

نظر شما
پربیننده ها