ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش برای شهروندان امری ضروری است

جانشین انتظامی شهرستان سرایان با اشاره به جایگاه امنیت در جامعه گفت: ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش برای شهروندان امری ضروری است.
کد خبر: ۸۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ - 22June 2016

ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش برای شهروندان امری ضروری است

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ علی وطن دوست با حضور در محفل انس با قرآن در محل مسجد جامع سرایان در سخنانی با اشاره به این که تمام تلاش پلیس، در جهت استقرار امنیت مطلوب در جامعه است افزود: برنامه پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی، فرهنگسازی و جذب همکاری مردم در سطوح مختلف است.

وی ادامه داد: در طول سال طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف دستگیری و مقابله علیه اشرار، قاچاقچیان، حاملان خصوصاً توزیع کنندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود عناصر توزیع مواد مخدر، شناسایی کارگاههای تولید مواد مخدر صنعتی و رسیدگی به گزارشات مردمی در این خصوص و همچنین برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی جهت افزایش احساس امنیت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته میشود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن شب های قدر و خالی بودن منازل شهروندان، با برنامه ریزی دقیق و استفاده از توان تمام نیروها در جهت پیشگیری از سرقت تمام تلاش خود را در تامین نظم و امنیت این شب های با فضیلت به کار می بندیم تا شهروندان با خیال راحت به انجام فرائض دینی بپردازند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه ها و اشخاصی که در برگزاری این محافل نورانی مشارکت دارند، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به آموزه های این کتاب عظیم باعث ارتقای ضریب کمی و کیفی امنیت در جامعه می شود و باید به این جنبه از برکات بی پایان کلام وحی بیش از پیش توجه و در این زمینه برنامه ریزی کرد.

نظر شما
پربیننده ها