از سوی مأموران پایگاه دریابانی چابهار انجام شد

توقیف ۵۰ فروند قایق حامل سوخت قاچاق در دریای عمان

مأموران پایگاه دریابانی چابهار با توقیف ۵۰ فروند قایق، از قاچاق۶۰ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی جلوگیری کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳ - 03January 2014

توقیف ۵۰ فروند قایق حامل سوخت قاچاق در دریای عمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "رحمان حبیبی" فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اعلام این خبر اظهار کرد: دریابانان این فرماندهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد سوختی از طریق آبهای دریای عمان به کشور پاکستان آگاه شدند و بلافاصله برای جلوگیری از اقدام آنها وارد عملیات شدند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به سرعت عمل مأموران و غافلگیر شدن قاچاقچیان افزود: دریابانان با اجرای کمینهای هدفمند در نقاط احتمالی، پس از گذشت ساعاتی موفق شدند کاروان بزرگ قاچاق فرآوردههای سوختی را متوقف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار نتیجه اجرای این عملیات را که بیش از ۱۲ ساعت به طول انجامید، موفقیت آمیز دانست و افزود: دریابانان موفق شدند با توقیف ۵۰ فروند قایق حامل، از خروج ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کرده و ذخایر انرژی را به چرخه اقتصاد کشور بازگردانند.

سرهنگ رحمان حبیبی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب ساحل نشینان منطقه خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی مرزهای آبی از برنامههایی است که به طور جدی دنبال میشود و قاچاقچیان باید بدانند نقطه امنی برای فعالیت خود در آبهای دریای عمان وجود ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار