سوریه: هیچ کس از تروریسم در امان نیست

وزارت خارجه سوریه در واکنش به انفجاری که روز گذشته در مرزهای مشترک این کشور با اردن رخ داد تأکید کرد که تروریسم حد و مرزی ندارد و هیچ کس از آن در امان نیست.
کد خبر: ۸۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ - 22June 2016

سوریه: هیچ کس از تروریسم در امان نیست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سهشنبه (روز گذشته) در جنوب سوریه و مرز مشترک این کشور با اردن یک خودروی بمبگذاری شده منفجر و در جریان آن چندین نیروی مرزبان اردنی کشته و زخمی شدند.

وزارت خارجه سوریه امروز چهارشنبه با صدور بیانیهای تأکید کرد که دمشق بارها هشدار داده است که تروریسم به حامیان خود باز میگردد.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: حمله تروریستی که روز گذشته در اردن رخ داد بار دیگر بر این مسئله تأکید دارد که تروریسم حد و مرزی ندارد و هیچ کس از آن در امان نیست.

دمشق همچنین اظهار داشت که آماده است در مبارزه با تروریسم و حمایت از امنیت و ثبات منطقه با سایر کشورها همکاری کند.

در همین راستا، وبگاه خبری «النشره» گزارش داد که این عملیات تروریستی ممکن است از نظر مبارزه با تروریسم داعش جبهه جنوب سوریه را تحریک کند؛ مسئلهای که در راستای تحقق منافع اسرائیل برای ایجاد منطقه امن در مثلث «جولان-اردن-سوریه» است. در صورت وقوع چنین مسئله ای دیگر امید هر گونه حمله از سوی مقاومت به سوی این رژیم از بین میرود.

برخی از منابع نیز اعلام کردند که این اقدام تروریستی در افزایش همکاری و هماهنگی امان و تل آویو مؤثر خواهد بود و اسرائیل تحت عنوان مبارزه با تروریسم در جنوب سوریه دست به اقداماتی خواهد زد که مقدمه ای برای تشکیل منطقه امنی است که این رژیم رؤیای آن را در سر دارد.
منبع : خبرگزاری فارس
 

نظر شما
پربیننده ها