سردار سلامی:

پشت لبخند دشمنان پر از کینه است

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: جنگ تحمیلی ظرفیت های پنهان درونی ما را آشکار کرد و قدرت ملت ایران را نمایان ساخت و نشان داد قدرت های به ظاهر قلیل می‌توانند بردشمنان به ظاهر بزرگ پیروز شوند.
کد خبر: ۸۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ - 22June 2016

پشت لبخند دشمنان پر از کینه است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در همایش مشترک راهیان نور که با عنوان تجلی اخلاص برگزار شد، اظهار داشت: در کنار منظومه درخشان اسلام، بخشی از وقایع تاریخی هستند که با حرکت در متن زندگی اجتماعی ما نمایان می شود مثل واقعه عاشورا که هرگز گذر زمان نتوانسته غبار کهنگی بر چهره درخشان آن بنشاند.

وی افرود: دفاع مقدس نازله ای از عاشورا و نمی از آن دریای بزرگ و تقریبا با همان خصوصیات است.

سردار سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس انبساطی در زمان دارد ادامه داد: دفاع مقدس اعتبار و منزلت ملت ما را در جهان استحکام بخشید و ارتقاء داد و ملت  را به یک ملت تسخیر ناپذیر، با ایمان، فداکار، با روح زنده، مقاوم، معتقد به ارزش های دینی تبدیل کرد به عبارت دیگر هیچ رخدادی همچون دفاع مقدس نمی توانست طی 8سال یک ملت را اینگونه متحول سازد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط عمیق بین نسل های جدید با واقعیت بزرگ دفاع مقدس یک الزام ملی است، بیان داشت: اگر در دوران دفاع مقدس نجنگیده بودیم امروز از دشمنان شکست می خوردیم به عبارت دیگر بنیان های ایستادگی ملت ایران و نیز ترویج فرهنگ و ادبیات مقاومت جز در آن دوران باشکوه، شکل نگرفت و ما در نتیجه آموختیم قدرت حقیقی کجا است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: جنگ تحمیلی ظرفیت های پنهان درونی ما را آشکار کرد و قدرت ملت ایران را نمایان ساخت و نشان داد قدرت های به ظاهر قلیل می توانند بردشمنان به ظاهر بزرگ پیروز شوند.

نظر شما
پربیننده ها