مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش:

مسابقه کتابخوانی «عشق سرخ» برگزار می‎شود

سید مجتبی حسینی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «عشق سرخ» با هدف آشنایی با زندگی شهید علی اکبر نوریان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ - 23June 2016

مسابقه کتابخوانی «عشق سرخ» برگزار می‎شود

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی، مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار استان خراسان رضوی در گفتگویی اظهار داشت: سرافرازی امروز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا به خاطر رشادت ها و جان نثاری مردان و زنان غرور آفرین کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس است و اگر می­ خواهیم این رشادت­ ها را در آینده حفظ کنیم، نیاز داریم تا نسل آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: بحث ایثار و شهادت منوط به سخنرانی در یک مسجد و یک جلسه نیست و نیاز به فرهنگ سازی مداوم دارد که در همین راستا، مسابقه کتابخوانی «عشق سرخ» با هدف آشنایی با زندگی شهید علی اکبر نوریان برگزار می شود .کتاب عشق سرخ در مورد خاطرات شهید نوریان از زمان تولد تا شهادت است که به صورت روان و شیوا و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی به رشته درآمده است.

حسینی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می­ توانند به سایت و یا کانال تلگرامی در نظر گرفته شده به آدرس www.shahid-noourian.ir  و  https://telegram.me/eshgh_e_sorkh  مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در دو مقطع برگزار می شود، گفت: مقطع اول همزمان با هفته کتابخوانی و در آبان ماه و مقطع دوم در بهمن ماه همزمان با شهادت این شهید بزرگوار برگزار می­ شود، ضمن اینکه هدایایی همچون سفر به عتبات عالیات برای افرادی که در این مسابقه رتبه برتر را کسب کرده ­اند، در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، شهید علی اکبر نوریان، بهمن ماه سال ۶۴ درسن ۲۵ سالگی در فاو و عملیات والفجر ۸، بر اثر اصابت تیر مستقیم به جمع ملکوتیان پیوست و پیکر مطهرش در بهشت قاسم گناباد به خاک سپرده شد.

نظر شما
پربیننده ها