با حضور رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

محفل انس با قرآن در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی، عصر چهارشنبه دوم تیر در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ - 23June 2016

محفل انس با قرآن در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری در مراسم معنوی محفل انس با قرآن پرسنل پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) سایت هسته ای شهید علی محمدی فردو که در حال و هوای میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، به مولفه های پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی در این ماه اشاره کرد و گفت: نزول قرآن، شب های قدر، فرود فرشتگان و استجابت دعا از وسایل پذیرایی الهی در این ماه پربرکت است؛ لذا تا می توانید برای مسلمانان و حرم های اهل بیت(ع) و بخصوص مکه و مدینه دعا کنید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: از سوی این اداره 90 محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان در یگان های عملیاتی پدافند مستقر در سطح کشور برگزار می شود و استفاده از توانمندی خود نیروهای پدافند در برگزاری محافل انس با قرآن، یک حرکت رو به جلو و یک پیروزی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه 35 سوره مائده، به اسباب خوشبختی و رستگاری انسان اشاره کرد و افزود: تقوای الهی، توسل به اهل بیت(ع) و جهاد فی سبیل الله از جمله اسباب تقرب به خدا و نیل به رستگاری است.

انصاری تاکید کرد: امروز بالاترین جهاد، ایستادگی در مقابل استبکبار جهانی و در راس آن نظام حاکم بر آمریکا است.

در ابتدای این مراسم، شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) طی سخنانی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، به فرازی از سخنان مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا در مورد افزایش روزافزون توانمندی کشور اشاره و ابراز کرد: از سایت هسته ای فردو که همچون کوهی به ما سپرده اند، چنان محافظت می کنیم که آیندگان ما از اصحاب احد نخوانند.

در این مراسم، گروه تواشیح کریم اهل بیت(ع) به اجرای برنامه پرداخت، همچنین نیکوزاد مقام دوم مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت نمود؛ اجرای محفوطات توسط شیبانی حافظ کل قرآن و نفر اول مسابقات حفظ نیروهای مسلح کشورهای مسلمان بخش دیگری از این مراسم بود.

در محفل انس با قرآن پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، میهمانانی چون امیر سپهری راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سعیدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی منطقه یکم تهران، سرهنگ زرین زاده فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی قم، سرهنگ احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حجت الاسلام سروش مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه حضرت معصومه(س) و مسئولانی از کانون پیشکسوتان ارتش و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم حضور داشتند و میهمانان پس از اقامه نماز مغرب و عشا، افطار روزه خود را با بوسه بر پرچم متبرک حرم اباعبدالله الحسین(ع) آغاز نمودند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار