مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع )، 20 مرداد در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع )، 20 مرداد امسال در مازندران برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان تیر ماه است.
کد خبر: ۸۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 25June 2016

برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع )، 20 مرداد در مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  و دبیر یازدهمین جشنواره بینالمللی نامهای به امام رضا (ع) با اشاره به استقبال بالای دوستداران امام هشتم شیعیان برای شرکت در جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع)، اظهار داشت: جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع )، 20 مرداد امسال در مازندران برگزار میشود.

وی با تاکید بر انتشار فرهنگ رضوی به نسلهای جامعه، افزود:  یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع ) امسال با فراخوان عمومی برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از 10 هزار و 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره بین المللی نامه ای ارسال شد.

جاودانی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نامهای به امام رضا (ع) تا پایان تیرماه خواهد بود و پس از آن داوری آثار انجام میشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با تاکید بر اینکه امسال در جذب میهمانان خارجی تلاش ویزه انجام خواهد شد تاکید کرد: سال گذشته بیش از 141 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره بین المللی نامهای به امام رضا (ع) با اشاره به افزایش جذب آثار نویسندگان خارجی در حوزه امام رضا (ع)، گفت: تاکنون 10 هزار و 800 اثر از نویسندگان جهان به این جشنواره بین المللی ارسال شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار