با میزبانی ساری برگزار می‌شود

سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان "سکانس حماسه"

مسئول بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان در بهمن سال جاری همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر به میزبانی ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲ - 01January 2014

سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "قهرمان سعیدی" مسئول بسیج هنرمندان مازندراناظهار داشت: سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان "سکانس حماسه" ۱۷ و ۱۸ بهمن سال جاری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به میزبانی ساری برگزار میشود.

وی افزود: در دو بخش فیلم و فیلمنامه در مجموع ۱۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد ۸۳ اثر در قالب فیلم کوتاه و ۳۳ اثر نیز در بخش فیلمنامه است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران با اشاره به اینکه موضوعاتی مانند انقلاب و دفاع مقدس، بیداری اسلامی، امید و آرمانگرایی، مضامین آیینی و اجتماعی از اهداف برگزاری جشنواره فیلم است، تصریح کرد: هنرمندان این رشته در قالب فیلم کوتاه داستانی، نماهنگ، انیمیشن، مستند و فیلمنامه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

سعیدی به استقبال هنرمندان از جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم بسیج به صورت دوسالانه برگزار میشود که با استقبال هنرمندان این رشته نسبت به دوره گذشته از رشد چشمگیری به ویژه در بخش فیلم روبرو شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار