مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان:

دوره یاوران ولایت استانی بسیج دانش آموزی در سمنان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از برگزاری دوره یاوران ولایت استانی بسیج دانش آموزی استان در مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ - 26June 2016

دوره یاوران ولایت استانی بسیج دانش آموزی  در سمنان

به گزارش  دفاع پرس از سمنان ، محمد یعقوبی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ، با اشاره به اینکه دوره یاوران ولایت با عنوان یادبود شهدای مدافع حرم خواهد بود ، گفت: در سازمان گسترده بسیج دانش آموزی که میلیون ها جوان و نوجوان مومن و داوطلب با علاقه مندی و استعدادهای مختلف را در برگرفته است، فرماندهی امریست مهم ، چون در واحدهای مقاومت دانش آموزان از تجربیات مدیریتی کمتری برخورداند.

وی اظهارداشت: با آموزش و میدان دادن به آنها می توان از قابلیت ها و ظرفیت های بی بدیل شان برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی  در آینده ای نزدیک بهره مند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان هدف از برگزاری این دوره آموزشی فرهنگی ،تفریحی را تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با در نظر گرفتن راهبرد تربیت دانش آموز در جهت تحقق جامعه اسلامی دانست.

محمد یعقوبی خاطرنشان کرد:سازمان بسیج دانش آموزی برای تحقق این امرمهم ، با آموزش فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام با رویکرد دانش آموز محوری و هدف تربیت و توانمند سازی ، نیروهای انقلابی را تربیت کند.

گفتنی است،دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در دو دوره برای دانش آموزان دختر و پسر از 14لغایت 18 ویژه دختران و 19 لغایت 23 ویژه پسران ، مردادماه سال جاری در اردوگاه دشت بهشت شاندیز مشهد مقدس برگزار کند.مدرسه انقلابی – دانش آموز انقلابی شعار این دوره از یاوران ولایت بسیج دانش آموزی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار